Terms of Use

When you place your order, we begin preparing your items as quickly as possible.

The order preparation period is 24-72h .

We ship to both mainland Portugal and the islands (Azores and Madeira) and mainland Spain.

After shipping, you will receive an email directly from the carrier, with the tracking number, so you can track your order.
Average Delivery Time: The estimated delivery time for Portugal and mainland Spain is between 1 to 3 working days and Madeira and the Azores is 7 to 12 working days. Deadlines to be considered after the order is shipped.

Who makes the deliveries? All deliveries are made by courier (GLS or Correos Express). Alternatively, you can collect your goods at Odeveiga. If you are collecting from our premises, you will receive an email from us informing you of availability and collection details.

Can I pick up my order at a collection point?
Yes. If delivery is not completed, it will be made available at a collection point close to your location.

You should check the following information: The name of the Store you need to go to. The date/time from which the goods are available for collection (validate in: “can be collected on working days from”).
At the store, you must bring your tracking number or the email you received.

Order Fulfillment: We ship daily from Monday to Friday, all year round, except weekends, holidays and vacation periods.
Orders will be dispatched within 72 business hours of receipt. Occasionally, orders may not be dispatched due to stock issues, lack of information or billing delays.
Despite our best efforts, the delivery time may be extended beyond the expected time, but we are available to resolve this situation with the carrier as quickly as possible.

Incorrect or Incomplete Address: Odeveiga is not responsible for incorrect or incomplete filling in of the destination address of orders placed in the store. If the incorrect filling occurs, through the tracking link you can correct or change the sender, and it may be necessary to pay a new shipping fee to resend the product.

Absent Recipient: Make sure there will be someone at the address to receive your products. The carrier may make up to two delivery attempts. If there is no one at the address to receive the order on either attempt, your order will be taken to the agency closest to the address, and in this case, the recipient of the order will need to collect it within the following 6 days.

If the recipient of the order does not collect it, as a rule, the order will be returned to our facilities, and a new shipping fee will be required to resend the goods. All details related to delivery information will be available in the tracking link.
In case of dispute, use the Alternative Dispute Resolution Entity: CACCL 218 807 038 / www.consumidor.pt

O que queremos

Queremos fazer parte da sua equipa e discutir ideias inovadoras, prazos apertados, orçamentos limitados ou peças únicas.

Com a garantia de darmos sempre o nosso melhor, no fundo queremos ajudá-lo a tomar melhores decisões na área da produção. Para isso, tiramos o melhor partido do nosso conhecimento e experiência para fazer acontecer as suas ideias.

  • Visão

    Pretendemos ser a referência no mercado nacional das PME’s que melhor contribui para alavancar o desenvolvimento e melhoria da comunicação e promoção utilizada nas mesmas.

  • Missão

    • Efetuar sempre diagnósticos apurados das necessidades de cada cliente.
    • Desenvolver e/ou melhorar as áreas mais carenciadas na comunicação de cada empresa.
    • Apresentar planos de ação com datas e custos previstos de forma clara e transparente.
    • Saber adequar os diversos artigos promocionais a cada ocasião.
    • Dispor de uma sólida e ampla rede de parceiros.
    • Estar em constante procura de novas soluções de mercado.
  • Compromisso

    • Acordo – Se está adjudicado será entregue, sem que se preocupe com atrasos ou falhas.
    • Qualidade – O que encomendar é o que recebe, sem faltas ou defeitos.
    • Garantia – Se errarmos, estamos cá para resolver.
  • Valores

    Acima de tudo somos Humanos, Pais, Filhos ou Netos. Assim respeitamos e exigimos respeito pelo nosso empenho e dedicação.
    Tratamos cada projeto como se fosse o primeiro.
    Analisamos e sugerimos sempre focados na melhoria da sua comunicação.
    Somos realistas, justos e ponderados.
    Somos motivadores e impulsionadores, vemos potencial em todas as empresas.
    Atraímos vitórias e celebramos o sucesso dos nossos clientes.

A nossa história

A Odeveiga abriu as portas em 2009 com
2 colaboradores e, apesar de termos logo atravessado a “Crise de 2011/2012”, felizmente todos os anos temos conseguido aumentar o número de clientes / volume
de vendas.

Isto é o resultado da combinação
de gestores com 40 anos de experiência com uma equipa jovem e dinâmica que explora novos métodos e ideias adaptadas às atuais necessidades de comunicação das empresas nacionais.

Ao longo da última década aprendemos
e crescemos muito, não só com os nossos colaboradores, mas principalmente com
os nossos clientes que constantemente nos desafiam a fazer mais e melhor.